Translate

DÜZ VE ÇAPRAZ OKUNASI ŞİİRLER -3- HER ŞEYİ KARIŞTIRMAK


DÜZ VE ÇAPRAZ OKUNASI ŞİİRLER

3-
HER ŞEYİ KARIŞTIRMAK

Nefreti yaşamak
Mutluluğu yenmek

Korkularımla el ele tutuşmak
Sevgimle yüzleşmek

Yalanları bilmek
Bilinmeyeni söylemek

Alışkanlıkları tanımak
Değerlerimizi terk etmek

Kaderi hatırlamak
Sorumlulukları boş vermek

Cesareti unutmak
Çaresizliği toplamak

Rüyalara uğramak
Hüsrana ulaşmak

Kötülüğü tatmak
İyiliği bitirmek

Aşkı duymak
Pişmanlığı tanımak

Geçmişi kabullenmek
Hatayı görmek

Yaşama katılmak
Toprağa sarılmak

Hepsini bırakmak
Hiçliği hissetmek istiyorum

Gebze, 2.12.2009, Alican Onur Çankaya.
Ekin Sanat,  Ağustos 2019, Sayı:157


1-
BİR DOST
Bir dost, beni bir başıma bırakmayan
Bir dostluk, verdiği güvenle her an sakinleştiren
Bir dost, beni benden bile koruyan
Bir dostluk, kaybetmekten korkulan
Bir dost, beni tamamlayan
Bir dostluk, yarattığı sevgi aşktan büyük
Bir dost, beni benden iyi tanıyan
Bir dostluk, yarattığı bağlılık her şeyden güçlü
Bir dost, ebediyete kadar dost kalacak
Bir dostluk, bir ömür öteye taşacak
Bir dost…

Dilovası, 26.4.2006, Alican Onur Çankaya.

2-
DERİN BİLGİ
Büyük hatalar, derin yaralar, ömre bedel bir kefaret.
Dayan, ölüm kendisine ait olanı almaya gelecektir.

Ortaköy, 2.1.2010, Alican Onur Çankaya.