Translate

HOŞÇAKAL SONBAHARIM

HOŞÇAKAL SONBAHARIM

Aldandım, yine aldandım
Çiçeklenip meyveye dönülecek sanmıştım
Sen dalımın ucundan her kırışında
Yaprak yaprak döküldüm umutlarımdan
Sessizce gidiyorum

Sen baharımdın

Umutlarım
Umutlarım

Yazık
Umutlarıma

Çok yazık oldu
Mutlu oldulardı doğumlarında
Nasıl maviydiler avuçlarımda

Şimdi yaralar
Derin
Kurumaz kabukları
Delik deşik her biri

Geldik bir handı dünya
Geldik yaşlarımızla
Gidiyoruz aşklarımızla
Yaşanmış yaşanmamışlarımızla

Yol uzun yol hesapsız
Aşk kısa ömür kısa

Kaç eşik geçildi kaç kapı
Açıl dedim açıl, açılmadı
Ah bu susam hep masaldı

Haramiler kesti yolu
Ali baba Ali baba
Seslen artık mağarana

Kapan susam kapan
Kapan susam kapan
Kapan susam kapan

Kapansın yüzümüze
Yüzümüz yok yeniden istemeye
Sesin gür çıksın ses olsun dünyamıza
Yankılansın dağlarda

Uçurumdayım hâlâ umutlarımla

Hoşçakal maviliğim hoşçakal
Artık gidiyorum senbaharımdan
Artık gidiyorum sonbaharımdan

Gebze, 20.4.2012, Ünsal Çankaya.
Kurşun Kalem, Edebiyat Dergisi, Temmuz, Ağustos 2012, Sayı:18