Translate

BULUŞMA -1-2-

BULUŞMA

-1-

Seni az geçip , sana az kaldım.
Uçuyorum yelkovan kuşlarınca.
Akrebin kendini sokması sevdam,
Zamanı seninle ölçüyorum nicedir,
Avunmak için...

Kanım sızıyor avuçlarıma,
Gözyaşlarımla..
Akrebin zehri yalnızlığım,
Yok oluyor birden gökyüzünü anınca.
Zamanı gözlerinde yaşıyorum nicedir,
Isınmak için...

Denizi, ırmakları düşünüyorum... Masmavi...
Kayboluyor özlemler kavuşulunca.
Unutuşun kahrı dökülüyor avuçlarıma,
Akrebin hızı gözlerimdeki alev,
Zamanı sevginle taşıyorum nicedir,
Yaşamak için .

Gebze, 2.8.2008.

-2-

Çok şeyden geçiyor gönlüm, geçiyor
Vazgeçmenin tadıyla.
Umut bile usanıp yaşamaktan geçiyor
Savaşmanın sonu değil bendeki
Akrebe yenilmişlik, zehrinin akışıyla
Vurulduğumdan.

Anılar arıyorum beyin kıvrımlarımda
Belleğim zayıflıyor yılların gazabıyla
Zamanı anılarla ölçüyorum ömürde
Akrebim salınıyor, yelkovanım peşinde
Zamanı zamansız aşıyorum nicedir
Yorulduğumdan.

Gebze, 20.12.2017. Ünsal Çankaya.

SARMAL ÇEVRİM
Kasım-Aralık 2018, Sayı:6
Ocak-Şubat 2019, Sayı:7