Translate

DAYANAMAM VEDALARA

DAYANAMAM VEDALARA

Dayanamam vedalara, gitmiyormuş gibi dur,
Dayanamam yokluklara sevdiklerim olmazsa.
Ellerimle yetiştirdim sevdiğim çiçekleri,
Üzüntüden kahrolurum tek bir yaprağı solsa!

Susuz kalmasın karanfil, cam güzeli, menekşem,
Bin bir emek verdim inan tüm sevdiklerime ben.
"Terk etmedi sevdan beni" diyorsa sevdiklerim,
Hiçbirinden vazgeçemem, terk edemem sevda bu!

Sen de vazgeç gitme sakın vedaları hiç sevmem,
Gözlerin gölgelenmesin, ömrün sevgimle dolsun.
Yıldız yıldız yanıyorken gözün gözümde olsun,
Mutluluğumuz da artsın, seninleyken hep güldüm!

Vedaları sevmem ama bahsetme hiç ölümden,
Ömrümden eklensin sana kalamam senden sona.
Gönül zulam sevgi dolu sunduğum yalnız sensin,
Sarılalım kalalım ki bu aşk bitimsiz olsun!

Gebze, 26.3.2006, Ünsal Çankaya
Afyon Kültür Sanat com, 11.1.2022