Translate

HOŞ GELDİN IŞIK SELİ



HOŞ GELDİN IŞIK SELİ

Öyle beklenmedik
Öyle sevecen
İçten
Geliyor ve vuruyorsunuz
Her yıl
İçim bahar oluyor.

Dönüyorum o çıldırtan rayihanın içine
Gülümsüyorum, içime çekiyorum
Hazine gibi gizlemeye kokuyu.
Anılarım hep en güzel günlerle
En unutulmaz sevgilerle
Canlanıyor içimde.

Işıldayan gözlerle izliyorum
Bembeyaz kanatlarla
Sarılmış safran
Gibi
Yeşil dallar üstünde neşeli nergisleri.

Bir sevgili geliyor hayaliyle
Kış günlerinin tüm ayazını uzaklaştırıp
Isıtıveriyor içimi yine.

Bir dostluk geliyor içtenliğiyle
Kendiliğinden güzelleşip büyüyen
Karaburun' dan imbat gibi esen yeliyle.

Öyle mutlu oluyorum ki her gördüğümde
En doyulmaz sohbetlere dalıyorum günlerce
Buzlu sularda yaşatıyorum nergislerimi.

Işık ışık gülümsüyorlar içime
Ölmeyecek bir umut yerleşiyor
Ege diyor yaşamın başladığı yer işte
Yaşatıyor, yaşatacak seni düşündeki sevgiyle!

Gebze, 10.1.2008, Ünsal Çankaya.
Afyon Kültür Sanat com, 23.12.2021